Nu va det längesen

Hej ^^
Ja nu har ja inte skrivit på ett litet tag, och varför jag helt plötsligt ska göra det nu det vet jag inte. Är hemma idag för mådde inte bra.. Fast ska jag vara ärlig missade jag båda bussarna. Sitter o lyssnar på musik som jag inte kan klara mig utan, ärad vare spotify. Men senare ska jag in till stan för privata skäl och hoppas innerligt att det inte är som jag tror.
Usch nu är det höst, och om inte många dagar är det min 18e födelsedag :) Inte för jag tror det kommer göra nån större skillnad..  Men det blir kanske lite mera fritt ^^
Håller på med körkort tillsamans med Malin, och nu är det la inte många teorilektioner kvar? Blir sååå skönt när det är avklarat!
Nej jag vet inte va jag skriva.. Nej. Bäst att ta tag i sakerna som måste göras innan ja åker. Hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0