Rösta bara!

Jaaaaa nu är det ju såhär Malin, för du är nog den ända som skulle läsa min blogg antar jag xD,  men iallafall så äre så att jag kom med i en tävling som hålls av en tjej vars bloggnamn lyder; yellon.blogg.se

Där har hela TVÅ av mina bidrag kommit med så rösta med er! :D Hälst på nåt av mina bidrag ofc ^^

Hihi nehe det va allt ja ville säga :P

Ja jag heter ju då Martina rylander, kristiansbumma @bdb. Så ni vet..  nr 1 och nr 6 är det också :)

IIh va ja är glad :D
Jag trodde aaldrig att ja skulle komma med! :O

Och bara för att visa ifaaaaaall du inte skulle förstå bilka bilderna äär, så lägger jag la upp dom här med :D

Det ena bidraget, som jag arbetade mest med :) förjävla pilligt!
Den bilden höll jag på med mest, tog jäkligt lång tid.
Pilligt som faan :O



Och så denna, den som jag aaaaaaaaaldrig trodde skulle komma med för det är bara ihopslängt på sekunderna nästan :O  :D
Och den här va slängde jag ju bara ihop på sekunderna :O
Trodde aaaaaaaldrig att den skulle komma med!!
Men är man bäst så är man! hihihi :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0