Tjoolahopp!

NU va det ett braa tag sen ja gjorde detta. Men tänkte berätta om lite som hänt. Va o kolla på New Moon Med Malin Wallberg den 22 november. Den va bra, fast boken är såå mycke bättre! Gick på stan i flera timmar innan bion med, jättekul :D haha har inte varit just inne i stan sen vi va där på skolresa eller nåt i 9:an xD
Så det måste vi göra om!

Och nu i helgen har det också vart kul :)
Badade med Malin i fredas som vi gör ibland, kul denna gång med :D Sedan åkte ja hem till Kristian o sen gick vi till pappa o laga mat, myspys :)<3 Han sov hos mig med o på lördan så åkte jag, kristian, pappa o hans "kontaktperson" Hege till motala återvinning. Det va roligt o sen for vi till Willys o handla o pappa o Hege fika.
Sen när vi kom hem vart det att laga mat fort som fan o göra sig i ordning för Malins tjejkväll :) Den bestod av Amanda, Fridah, Malin o jag. Sofie skulle kommit med men var sjuk så det sket sig :/
Men det va jättekul :D tack så mycket för allt! Det måste också göras om :) <3
Sen fick ja skjuts av Malin o Brage hem till Kristian så sov jag där. Och idag så har vi bara tagit det lugnt, har kollat på film o vart på stan o kollat på julskyltningen. Fan det står en eller två snödrivor där.. fast det är plusgrader? :S hmm.. haha. Sen fortsatte vi till pappa.
Och nu har jag kommit hem till mamma o har spolat av hennes bil så nu sitter jag o väntar på att hon ska ringa så jag kan åka o äta kakor o dricka glögg. Där vi bodde förut.. hehe.
Jahopp nu vet ni det, ni som läste. Vilket jag antar inte är så många men men xD haha
Nehe.. Nu orkar ja inte skriva mer.
Hej med er!




hehe jag har gjort den o GIMP! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0