hejsan

Här kommer det då två bilder ^^  Den ena är på Fredrik. det är han med svart hår som pratar i telefon eller nått :) han tycker att han är så sexig o snygg ;)   Men han är en mycket snäll o trevlig  o rolig kille. Han jobbar där jag praoar ^^  :)
Här är han som tyckte han va så snygg o sexig :) hehe

Och här är nedanför är en bild på min underbara o söta älskling Kristian <3 Som jag älskar så jättejättemycket! <3<33 Jag har tyvärr bara en bild på honom på datorn för tillfället, men han ler o är jättesöt så den får det bli :D <3<333
Här är en bild på min underbara, söta, fina, bästa Kristian :) Älskar honom så mycket <3<33

Kommentarer
Postat av: fredrik

Martina du vet att de är fult o ljuga ? :P

Datum 2009-01-07 | Tid 15:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0