hejsan hejsan

Idag är jag hemma för jag är sjuk. Har bestämt mig för att vara lite mer aktiv här, har visserligen inga snygga ps bilder som alla andra, men jag nördar GIMP ist ^^ eeh.. det är ett slags ritprogram som fanns på datorn när ja fick den. Så jag har gjort en liten ful bild nu när ja inget har o göra ^^ Ska laga lite mat om drygt en timme, biffar o nåt.. Kanske ris xD Jag är ju då bäst inom matlagning, som ni märker, o så kanske det blir ngn god sås till. Som tex kantarellsås? Allt blandas ju ändå i magen :)
O eldar gör jag med, ska lägga in en stor fet vedbit nu så det blir varmt o gött ^^
Igår satte jag upp röda julgardiner i mitt mörkrosa rum! De färgerna passar inte så bra ihop.. Men det vart inte så pjåkit ändå :)
Men nu så ska jag hänga upp tvätt ^^ För vi har ingen torktumlare :( Det är rätt tråkigt men det får gå ändå :)



Hehe o så har ja ju gjort min fina blogglogga med ^^inte för att ja vet om man ska göra så men det skiter ju jag i :D den syns visst inte så bra heller, men men ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0